logo ouderbasis

Wat doet de ouderbasis?

Wij organiseren leuke activiteiten die bijdragen aan het plezier dat kinderen, maar ook ouders en leerkrachten beleven aan school:

• Pannenkoeken met carnaval
  • Klim op Danst
  • Klim op Kwist
  • Ijsjes op het einde van het schooljaar
  • Recepties bij diplomafeest 3e kleuterklas en 6e leerjaar

Met de opbrengst kunnen we de school een financieel duwtje in de rug geven. Om dit allemaal te kunnen laten doorgaan hebben we natuurlijk helpende handen nodig, dus als je ergens een uurtje vrij hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren! Helpen tijdens een activiteit is leuker dan je zou denken :-)

Daarnaast komen we enkele keren per jaar samen om te vergaderen met de directie van de school. Hierbij worden we op de hoogte gehouden over het reilen en zeilen op school. Wij geven ook advies aan de school in aangelegenheden die betrekking hebben tot de ouders en de kinderen.

Zit je zelf met een idee, opmerking of probleem? Kom dan zeker eens naar een vergadering. Kan je er niet geraken, of ligt het wat gevoelig? Spreek gerust iemand van ons aan, en wij geven de boodschap door aan de school!

Contacteer ons!

brievenbus ouderbasis

Via Facebook: https://www.facebook.com/OuderbasisSintUrsulaKlimop

Download onze flyer: pdfflyer_2022-2023.pdf