Op zaterdag 1 juni gaan we weer dansen!

klimopdanst2024

Wat?

Een dansfeest voor alle leerlingen van de lagere school, en voor leerlingen die vorig jaar afstudeerden!

Voor de ouders wordt een gezellig praatcafé voorzien. Bij mooi weer openen we ons terras en zal een springkasteel geplaatst worden.

Er zijn o.a. hotdogs en broodjes kaas voorzien, dus je hoeft niet op voorhand gegeten te hebben!

Opgelet: kinderen dienen steeds vergezeld te zijn van een volwassene!

Thema?

Het thema van Klim op Danst dit jaar is 'Tropical', dus pas je outfit hier gerust op aan :-)

Waar en wanneer?

Op zaterdag 1 juni! Plaats van afspraak is zoals steeds St-Ursula Middenschool, Kanunnik Davidlaan 15. De deuren gaan open om 17 uur en het dansfeest start om 17.30 uur.

Meehelpen?

Zin om eens mee te helpen? Bijvoorbeeld bij het opbouwen op vrijdag na school, of tijdens het feest zelf achter de toog? Laat het ons dan weten via deze poll!

Prijs?

Een kaartje voor het dansfeest (inclusief een drankje) kost €3 in voorverkoop, en kan u hieronder aanschaffen (zorg dat je zeker het volledige bestelproces doorloopt. Je krijgt na de betaling een mail met de bestelde tickets in bijlage. Vergeet deze niet mee te brengen!). Een ticketje bestellen kan natuurlijk ook bij de klasjuf.

Late beslissers kunnen ter plekke aan de kassa een kaartje kopen voor €5 een kaartje (inclusief een drankje).

Ouders hebben zelf geen ticket nodig!