affiche klimopkwist v2Heb je zin in een leuke avond vol gezelligheid en uitdaging? Verzamel dan je vrienden en familie en stel je eigen team samen, want op 30 november is het weer tijd voor de spannende quizavond: Klim op Kwist!

Net als elk jaar zorgen we voor veelzijdige en uitdagende vragen, heerlijke hapjes en drankjes, en natuurlijk zijn er weer fantastische prijzen te winnen!

Praktisch:

• Adres: St-Ursula Middenschool, Kanunnik Davidlaan 15, Lier
  • De deuren openen om 19:30 uur, en om 20:00 uur gaan we van start met de eerste vraag.
  • Teams mogen uit maximaal 6 personen bestaan.
  • Inschrijven kost 25 euro per team en kan vanaf dit jaar alleen online via deze pagina (zie hieronder). Opgelet: zorg dat u zeker het volledige bestelproces doorloopt. Na de betaling zal u een mail ontvangen met het toegangsticket!

Alle opbrengsten worden gebruikt om onze school een financieel steuntje in de rug te geven!

Doe mee en maak er een onvergetelijke avond van!